lizzibitch

Studera mera

Kategori:

Ja tanken var ju att jag skulle söka in o börja plugga till hösten
men så kom graviditeten o jag la allt på hyllan....igen.
Sen blev det som det blev men inte hann jag ikapp o fick in nån
ansökan innan tiden var ute. Har suttit hela dagen o kollat olika
utbildningar på olika nivåer o även kikat på om det finns nåt jag
skulle kunna börja läsa redan i höst. Ska ta med mina betyg till
studievägledaren o kolla på lite olika alternativ.
Behandlignspedagog är det som är mest på tapeten!



Men så idag såg jag att det jag väntat på har ramlat in!!!!!
De söker 32 medarbetare inom kriminalvården Syd.
Syd sträcker sig från Malmö i Skåne till Karlskrona i Blekinge.
Jag är ju mest intresserad av att jobba på häktet eller fängelse
för ungdomar o det ligger i Kristianstad. Det är även andra områden
jag mycket väl kan tänka mig o under utbildningen får man prova på
lite olika. Man kan inte bara söka utbildningen utan endast när de har behov.
Så nu ska här skrivas ansökan!!!!!!
Utbildningen börjar 29/10 2012, sista sökdag 5/6 såjag har ett par veckor
på mig!!

Ikväll går jag på nattjobb igen så nu lite vila!!


Kommentarer

  • mary säger:

    Intressant Lisen! Håller alla tummar och tår att du kommer in!! :)

    Har själv varit iväg idag på ett andra urval för en utb som Behandlingsassistent med inriktning barn-ungdom som har missbruk och psykosocialt problem. Om ett par veckor får jag reda på om jag kom in eller inte :)

    2012-05-15 | 20:26:39

Kommentera inlägget här: