lizzibitch

Satan i gatan o i nattluckan!

Kategori:


Efter två mördarnätter på jobbet är jag rätt slut!!
Att man ska stå själv o bara ha nattlucka när man vet att det kommer bli
fullt ös är jävligt trist och frustrerande!!
I Onsdags natt var det jävligaste jag varit med om. Hatar att lämna jobbet
när jag inte hunnit göra det jag ska. Inget påfyllt o det ser ut som kriget:(
Inatt var lite lugnare, eller ja, det lugnade sig efter två. Jag kunde andas,
dricka vatten o till och med gå o kissa inatt!! Det ni:)

Många kunder åker därifrån när de ser kön o många är irriterade!
Jag har alltid glimten i ögat och ett leende på läpparna men igår var det
bara urk!!

Men så kommer kunden som får mig att le!
En kille som brukar va där o handla, tittar på mig o säger;
Men va fan! Jobbar du verkligen ensam inatt oxå?!
Ingen kommentar sa jag. Då ler han o säger;
Du är så duktig så det klarar du!

Söte får en fin blomma....


Natten som kommer har jag päspsset 22-04 o sen är jag ledig imorn!!
Ska jobba men Pernilla inatt (hon som jobbar natt istället för mig nu)
Ska bli skitkul det var jättelängesen vi jobbade ihop!

Riktigt trevlig fredag på er folks! Kramen


Kommentarer


Kommentera inlägget här: