lizzibitch

Rhodos

Kategori:

Men gud!! Jag tror jag har hittat drömresan!!
En resort som ligger på ett otroligt vackert läge på Rhodos.
Jag är lite kräsen för jag har varit på Rhodos många gånger o
standarden kan va riktigt usel! Vill inte bo på nåt av de små hotallen
i stan o intepå Ixia sidan.
Vi vill ha rent o snyggt, lugn o ro, pooler, hav, god mat o dryck,
Hit skulle jag vilja ta Johan o fira hans födelsedag i en hel vecka.
Hit åker man all inclusive men gud va härligt o bli servad med allt!!
Jag har aldrig åkt all inclusive men är jättesugen att prova det:)
Så har jag hittat bästa presenten till Johan på ön!! Hihi

Men va tror ni är det försent att åka till Rhodos i Oktober?
Jag har varit där i September o det var hett som busen!!
Mycke börjar ju stänga i Oktober men vi ska ju inte på nån
shoppingsemester ändå:)


Poolområdet


Jag kan verkligen se oss här...haha


En av restaurangerna på resorten


Verkar finnas mysiga och härliga platser överallt på resorten.


Va tror hjärtat om detta tro:)

Kommentarer

  • gizze säger:

    Trodde först det var Eden Roc , men såg sen att det inte var det. Kallithea är fint!

    Tror inte alls det är dumt i oktober, även om det är torrt där då. Älskar Rhodos, har varit där 8ggr...Åker ni dit så besök Koskinoo om ni inte gjort det tidigare!



    Ha en fin helg!

    2012-05-26 | 15:06:40
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här: