lizzibitch

Dålig uppdatering....

Kategori:

Dålig täckning på de flesta ställen så det har intensivt mycke bloggande menar jättemycket fina bilder jag ska visa er när vi kommer hem!! Vi har upplevt massor o verkligen njutit på denna resan. Ätit otroligt gott o haft många Mythos moments:)) Haft underbart väder hela veckan och idag skulle det regna så vi gjorde oss redo för shopping, shoppat har vi gjort! Gått långtur men inte i regn utan i hetta och strålande sol! Vi har köpt lite till oss själva och massa presenter förstås:) Nu ska vi slappa o njuta på balkongen, packa lite o sen ska vi käka sista middagen här på hotellet, det finns en jättefin restaurang mitt i poolområdet.Jag längtar efter Vilja o Kisarna som tusan!! Pratat med varenda hund/katt jag sett i ett par dagar nu:) Vi åker från hotellet kl 8:30 imorn bitti o landar i Köpenhamn vid 14:15.Då blir det tåg hem till Sölvesborg! Malin o Josse; Jag ringer imorn eftermiddag när jag vet ungefär när vi är hemma:) kram på er alla!!

Kommentarer

  • gizze säger:

    Låter helt underbart...Sol är vad vi behöver!

    Kram

    2012-05-11 | 20:06:06
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här: