lizzibitch

Återbesök

Kategori:

Ja idag väntar återbesök på sjukhuset i Kristianstad. Mitt favvo ställe.....NOT!
Men jag ska bara lämna ett rör så de ska kolla att indreppet lyckats o att jag
inte längre är gravid. Jaja det är ju bara att göra det!
Tar med mig Josse så passar vi på att ta en fika/lunch i solen.

Annars går allt enligt planerna. Det sista i klädväg hänger på strecket o ska packas
ner i eftermiddag. Jag går nämligen på ett pass i kväll så jag kommer sova bort
halva dagen. Sen ska Vilja köras till Josse o sen när Johan slutat jobba så drar vi!

Vi får skuts av hus och katt vakten Malin till Åhus där vi lägger oss på soffan,
sen kör pappa Kenneth oss till flygplatsen i ottan lördag morgon....wwwwiiiiiii!!

Det är kanonväder på Kreta!! Här ska det tydligen bli skit efter idag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: