lizzibitch

Idag är det Tisdag....

Kategori:

Det går inte att blogga i mobilen så det blir inte så ofta!
Lite uppdatering från oss:
 
Vilja har gjort mig alldeles bedrövad!! Hon slet sig på stan igår o rök ihop med
en hund!! Jag är paj i ryggen o orkade inte hålla henne. Allt gick bra förutom att
det lät som ett världskrig om hundarna och att hon höll på att bli påkörd om
det inte varit för den andra hundägaren. Chockad, bedrövad och ledsen körde jag hem.
 
Jag o Johan har varit på banken idag och förberett lite papper och konton och lån.
Vi kommer få det så mycket lättare nu med samma bank och bättre lån 
och så är det klart att vi ska bygga kök!!!
Magnus, vår bankman är kanon!!
 
Apropå bygga så är bygget på en uteplats i full gång i trädgården.
Allt är inhandlat, Johans pappa är här o gräver och ja, vi lämnar det där sålänge!
 
Fick en klänning på posten idag som jag betällt från www.bestseller.se men den var
åt helsike för stor, har surfat runt hela nätet och ringt runt till alla butiker i krokarna här men icke!!
Hur fan ska jag få tag i den ????? Den var ju så perfekt!!!
Den ska va till ett väldigt speciellt tillfälle. Nämligen Jessica o Johans bröllop.
 
 
Byxorna som var med passade fint, älskar färgen!!
 
 
Nu blir det middag i stugan innan jag lämnar för jobb 16-02.
Imorn ska jag va ledig.....wwiiiiiiii! Hoppas jag är bättre i ryggen så
jag kan hjälpa till där ute.....eller inte;) Mitt jobb får bli att inreda mat och
grillplatsen:) Ja så får det bli.....
 
 
 
 

Kommentarer

  • Kamilla säger:

    Tråkigt det där med Vilja och andra hundar. Man vill ju att det ska funka med både människor och hundar. Sally gick inte heller att lita på. Vissa hundar gick bra, vissa inte. Och det där vet man ju aldrig. Triist!!:(

    2012-06-29 | 14:29:15
  • Lisen säger:

    Ja fan va rädd jag blev!! Hon har aldrig bråkt med nån annan hund innan, bara sin syster:) Men det är klart hon kan uppleva vissa hundar som hotfulla precis som vi. Eller så blev hon osäker och skulle hävda sig och skydda mig! Hon är ju rätt vaktig av sig här hemma.
    Det som var jobbigast var att hon inte lyssnade på mig...suck! Uppryckning på träningsfronten var det ja!!

    2012-06-29 | 14:53:36

Kommentera inlägget här: