lizzibitch

Akupunktur & Gubbjävlar

Kategori: Livet

 
Idag har jag varit på mitt andra besök hos sjukgymnasten Anna.
Världens sötaste lilla kvinna med rediga nypor! Satan i gatan
vad ont det gör, men det är nödvändigt så spänningarna o knutorna
försvinner. Ryggen har blivit mycket bättre, det är värre med nacken.
 
Ikväll går jag på sista natten för denna gången. Ska bli så jävla skönt
att va ledig några dagar! 8 nätter är på tok för mycke, särskilt nu när
varje natt är som en lördag!! Galet är vad det är!

 Särskilt när man får börja natten med en galen karljävell som skäller ut mig
efter noter för att han inte får komma in och äta, han tycker jag gör
ett uselt jobb, efter att ha lyssnat på hans tjat är jag fortfarande travlig, ler
och lagar hans jävla mat, blir han nöjd, nej nej han fortsätter svära........
 
 
Tack o Hej
 
 

Kommentarer

  • gizze säger:

    Toppen om akupunktur hjälper!

    Fy för gubbskrällen....skönt för dig att få va lite ledig!
    Ni ser ju ut att få sooool nere i södern också :)

    Ha det gott!
    Gizze

    2012-07-23 | 22:46:18
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se

Kommentera inlägget här: