lizzibitch

Nattuggla

Kategori:


Godmorgon!! Klockan är ett och jag har fått min skönhetssömn.
Jobbat 4 nätter nu. Kan bara säga att jag älskar att jobba natt!!
Igår var fösta gången jag var själv mellan 24 och 06.
Man kör nattlucka så det blir en delspring men annars massa mat,
städ o massa plock, fylla upp hyllornaoch göra fint. 
Skönt när man känner att man börjar få flyt på det! 
Tiden går så fort så det är löjligt. Nästa gång jag går på min natt
vecka blir det 6 nätter irad. Gött satt.

Nu ska jag fixa här hemma, ringa lite samtal, åka till stan en sväng osv.
Hur går renoveringen då? Jo det går sakta men säker framåt.
Idag ska jag betsa lister, få upp elementen, få upp köksbordet.
Hade tänkt tapetsera oxå men då kan man ju inte sova halva dagen;)

Puss o Kram



Solrosor på gång


Kommentarer


Kommentera inlägget här: