lizzibitch

Statoil

Kategori:




Idag ska jag till mitt nya jobb. Vi ska kolla runt hur det ser ut, gå igenom rutiner.
Skriva papper och jag ska få ett schema....underbart!
Vet att ajg ska gå brevid en natt nu i veckan innan jag ska jobba första passen
till helgen. Är jättenyfiken på hur jag ska jobba o när. Det kommer bli kanon!

Här hemma flyter det på som det ska! Som ni sett ska vi göra jättemycket!
Jag ska åka till Jims färg nu o fixa olja till träväggarna. Ska ha fog, bets, lack
till golvet och boka golvslip tills imorn. Imorgon kommer pappa Kennet och
Nisse o murar klart så efter det ska vi ge oss på golvet.

Snart kommer en kille här som ska kolla på kaminen o hur den ska kopplas
in och hur mycket de ska ha för o göra det. Börjar bli lite kurigt på kvällarna
nu o jag längtar efter o tända en brasa!! En sån här har vi Jötul F3



Ha en underbar dag sålänge så hörs vi sen!!
Kramen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: