lizzibitch

Hurra!!

Kategori:




Nu kan jag berätta, nu har telefonen ringt och jag har pratat med de
personer jag ville prata med innan jag lägger ut nyheten att JAG HAR
FÅTT JOBB!! På måndag börjar jag på Statoil i Kristianstad!!
Ska mjukstarta lite i ett par dagar sen kommer jag gå på nattjobbet.
Kommer jobba 6 nätter o va ledig åtta. Jag var o pratade med chefen
där, Cajsa igår o idag ringde hon mig o sa; Ska vi köra? JAAAAA
det är klart vi ska:)) Det ska bli jättekul o framförallt skönt o veta
vad man har varje månad o få en trygg inkomst!!
Klart det känns sorgligt o lite vemodigt o lämna Frendo o alla mina
vänner där men de är ju mina vänner o jag vet ju att vi kommer
träffas o trivas ändå!! Pussen o Kramen på er tjejer!! 

Kommentarer

  • Kamilla säger:

    Åh vad roligt bästa Lisen!!! Är så glad för din skull:) Vuxenpoäng!! Kramar till dig:)

    2011-09-16 | 18:35:33
  • Anonym säger:

    Grattis! Va kul..ja skönt att veta att en riktig lön rullar in varje månad!

    Ha en fin helg!

    Gizze

    2011-09-16 | 18:40:32
  • panadda säger:

    stort grattis till dej Lisen .jätte kul att du har fått jobb !som jag sa till dej innan skönt att veta att du får in pengarna varje månad och vet när du ska jobba osv .Jag kommer klart att saknar dej och dina härliga stämman och jag tro säkert att du kommer att saknar mina hahha .Jätte kul för din skull .men vi kommer säkert att träffas ändå hoppas jag ! kram

    2011-09-16 | 19:47:34
  • 4-barnsmorsan från himmelohelvete säger:

    Grattis som fan!!!!



    kram

    2011-09-16 | 21:43:49
    Bloggadress: http://www.himmelohelvete.com
  • Tünde Bondesson säger:

    Yay! Grattis! :)

    2011-09-17 | 09:04:37
    Bloggadress: http://mammabondesson.wordpress.com

Kommentera inlägget här: