lizzibitch

Välkommen Hösten

Kategori:


Idag är det höst på riktigt!



Det betyder, brasa, polotröjor, höstfäger, massa ljus o massa mys!
Jag älskar hösten o särskilt nu när vi grejar i varje hörn här hemma.
Idag fokus på vårt nya sovrum som är gigantiskt jämfört med skrubben
innan, underbart! Här ska möbleras med ett superfint skrivbord o hyllor.
Måste plocka iordning där uppe oxå, all skit har ju hamnat där nu. Typiskt.
Vilja ska få sin tur i skogen oxå förstås innan det är dax att sova lite igen.
Gjorde min första natt av sex inatt så det är bara att köra på! Love it!

Ha en underbar dag!!

Kramen


Kommentarer

  • Gizze säger:

    Har aldrig "älskat" hösten, men i år bestämde jag mig (hmmm hoppas det funkar) Jag älskar och ska älska hösten!

    Låta allt ha sin tid...inte stressa (Hmmm) Njuta av kvällarna med lite pysslande (och städande förhoppningsvis) Tänd brasa och massor av levande ljus...

    Ja jo...jag älskar hösten....

    2011-10-05 | 22:51:06
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/
  • Lizzi säger:

    Ja o tänk all härlig höstmat du ska laga o vilka mysiga fikastunder med alla dessa ljus:))

    2011-10-06 | 13:04:03

Kommentera inlägget här: