lizzibitch

Presenter

Kategori:

Igår fick jag presenter...hmmm måste varit för att jag var på
så bedrövligt dåligt humör! Inte nog att jag försov mig till middagen i Åhus
så börjar jag bli dålig. Tätt, snorig, ont i kroppen, trötto seg!!
Somnade inte förän halv tio så jag sov till 16,30. Åhus kl fem??!!
Den ekvationen gick inte ihop. Men jag kom innan de andra ätit färdigt.
Till min ännu större bedrövelse upptäckte jag väl framme i Åhus att jag
kört ifrån jobbekläderna o mitt kodkort till kassan. Käkade, fikade o hem
igen för att sen köra direkt till jobbet!!
Fram o tillbaka på vägarna här som en jävla jojo!!
Inatt blev det en stor Red Bull!!
Tack iallafall älskling för tröjan o tack svärmora o faren för parfymen:))


Finaste o dyraste fleecen jag ägt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: