lizzibitch

Ingen natt är den andra lik!

Kategori:



Igår jobbade jag fram till 24, lite ovanligt men har varit inne o jobbat extra
denna helgen. Strax innan jag skulle sluta hjälpte jag o Cleas en kund
utanför o innan nån av oss gick  in låste sig dörren automatiskt o där står vi!
Båda i personalen o ett gäng kunder som vill in o handla.
Jag fick ringa o väcka stackars chefen som slängde sig i bilen från Landskrona.
För att göra en lång historia kort så slutade det med att vi fick hjälp av en o
krossa rutan i nattluckan så vi kunde öppna den o jag kunde krypa in.
Glas överallt o massa hungriga kunder som verkade tycka detta var toppen.
Det hände äntligen nånting en Söndagkväll. Ja herregud i hele himmel!!

Under tiden vi står där ute kommer en äldre man o vill ju in o handla.
Vi blir ståendes o prata o jag hör ju direkt att han är från Värmland.
Jorå han är från Kil o känner min pappa....haha!!

Det blev sent inatt o svårt att sova så jag är svintrött men på med uniformen
o iväg o jobba några timmar nu på dan.
Skepp o Hoj


Kommentarer


Kommentera inlägget här: