lizzibitch

Du gör min dag

Kategori:

Jag älskar denna från Så mycket bättre, gör mig vansinnigt glad!
När börjar de nya avsnitten? Det bästa tv gjort på länge:)

All in Plura:)
Idag är jag lite piggare. Förkylningen kom som en käftsmäll häromnatten.
Idag ska jag köra ner med bilen till Mårtenssons bil så de får fylla på ACn.
Jävligt tråkigt o ligga o köra men men jag har tid för jag har frivecka...haha!
Har lite annat som ska fixas oxå, färg o lite grejer hem.

Nä nu är det dax o väcka älsklingen. Vi hade världens mysigaste kväll igår!!

Pöss


Kommentarer

  • Gizze säger:

    Ja vilket program! Helt underbart!!! Nya börjar 29oktober....shit kom på nu att ja missar det, är på fest för en gångs skull...men får väl se reprisen eller på webben...

    Njut av din frivecka!

    Tisdagskram Gizze

    2011-10-11 | 07:43:29
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här: