lizzibitch

Lissebo

Kategori:

Vad händer egentligen i Lissebo.
Jo vi väntar på att få kaminen installerad....fortfarande!
Inatt var det minusgrader så kom igen nu!!!

Vi ska måla betongväggen när kaminen är på plats.
Ett par taklister ska upp. Fixa till två hörnor.
Lister runt fönstren. Ja det är allt faktiskt.

Det bör väl va klart denna eller nästa vecka. Underbart!
Min gamla TV bänk har blivit vedförvaring....
Mina fovvo kuddar....
Lite kärlek och  jag har gjort mig en liten pysselhörna i sovrummet.
Trevlig Söndag på er!!
Kramen


Kommentarer

  • Kaosmorsans Vardag säger:

    åh så mysigt du gör det!!! måste få komma o hälsa på nångång! Kanske vi kan ta en tripp nästa år vid festivalen, antingen innan eller på söndagen=)



    Ha en fin söndag



    kramar

    2011-11-13 | 19:09:00
    Bloggadress: http://kaosmorsansvardag.blogg.se/
  • Lena säger:

    2011-11-14 | 09:54:49
  • Lena säger:

    Hejsan Det ser jättefint ut Jag är nyfiken på hur det blir i sovrummet. Fick besök av Fredrik och Malin igår em Det var kul. Kram mamma

    2011-11-14 | 09:57:33

Kommentera inlägget här: