lizzibitch

Underbara underbara

Kategori:


Har äntligen landat efter helgens bravader, det tar lite tid för man är ju inte
20 längre. Men det var det värt!! Fan va lyckat det var o va roligt vi hade!!

Borta bra men hemma bäst! Skönt att komma hem till lugnet o mina kära.
Vi har haft några riktiga gulddagar här i paradiset. Full fart i trädgården o
massa saker som blivit uträttade o massa mys!

Ibland behöver man ett rejält uppvaknande för att bryta vanor o annat som
man fastnat i. Rannsaka sig själv o varför det ibland blir som det blir.
Som tur är har jag en underbar människa vid min sida som gett mig detta!
Jag får nypa mig i armen ibland för o fatta att jag har det jag har idag.
Att skrika ut att jag är lycklig o att allt är underbart är väl inte riktigt min grej
men nu fan är jag det så tack underbara för att du finns hos mig!!

Älskar dig o älskar oss o allt vi har tillsammans!



Kommentarer

  • walla säger:

    nu blev jag blöt i ögat, på riktigt vilken fin bild!!! Jag är så glad för er skull så jag ramlar baklänges!!

    2011-05-26 | 10:04:50
  • Gizze säger:

    Åh vad underbart! Det är du värd!

    2011-05-26 | 16:46:37
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här: