lizzibitch

Sommartider

Kategori:


Här är sommar här är det sol här är det koskit i hagen....



Klart vi ska ha en finfin blomma på trappen till Lissebo!


Ray Ban girls :))


Freja o Johan spelar memory på mobilen, vi dricker kaffe!




Matte har bygt ett hopp o en slalombana....Vilja älskar det!


Rosorna är pågång


Det var lite bilder hur vi har det just nu. Nu har Johan fått hit alla sina
saker o nu håller vi tummarna att de hyr ut lägenheten så fort som
möjligt! Vi har haft ett par fina dager ledigt nu och hunnit med vansinnigt
mycket men imorn börjar allvaret. Jobbelijobb i dagarne 5:) Gött!

Pratade med en kär vän i telefonen idag. Shit vad jag missat mycket  o
va dum jag kände mig men jag är jätteglad att jag ringde, det borde
man göra oftare:)) Kram på dig vännen!

Kommentarer

  • Gizze säger:

    Härliga bilder, Sverige är fantastiskt (ibland)

    Ha en härlig arbetsvecka!

    Gizze

    2011-05-11 | 07:49:32
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/
  • Vännen säger:

    Uppskattar när folk ringer och frågar rätt ut hur det ligger till. Det är väl när såna här saker händer som man får veta vad "folk" går för:) klart vi måste höras oftare, framförallt när schemat är färdigt:)

    2011-05-11 | 13:16:02

Kommentera inlägget här: