lizzibitch

Bruks

Kategori:


Igår var det bruks igen, jag har missat 2ggr denna kursen pga jobb.
Men igår kunde  vi vara med. Vi var vid en badplats i Karlshamn.
Tränade mycket kontakt, diskuterade disiplin, hopp över hinder,
inkallning. Vi har ju redan gått denna kursen men det skadar att friska upp minnet.
Vilja är som vanligt stirrig vid nya platser och väldigt noga med att ha koll
på flocken o vad som händer. Hon är oxå dökär i vår tränare Anders...haha!
Nästa gång ska vi till brandkårens övningsområde. Det är skitkul!!
Jag är jättenöjd med lila sessan! Hon blev attakerad av en annan vovve
igår, hon skötte sig fint o visst hon var lite skärrad en stund men sen var hon sitt
vanliga jag. Tacka fan för att hon är som hon är o att detta inte var på
valpkursen vid 4 månader, då kunde det gjort stor skada. Tränaren var
var med på vad som skedde så han sög den andra hunden eftersom
den matten är helt körd när det gäller o se efter sin hund. Tvärr!
Tror tränarna har gett upp vad det gäller henne. Jaja nog om det.

Kommentarer

  • Kamilla säger:

    Det är jobbigt att träna:)

    2011-05-04 | 14:31:19
  • Lizzi säger:

    Japp, både för matte o Vilja. Funderade ett tag på om jag skulle lägga mig likadant brevid:))

    2011-05-05 | 10:32:20
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: