lizzibitch

Trädgårdsdax

Kategori:



JA minsann. Idag är jag o byggare Bob lediga:)) Lite småsjuka båda två.
Ont i halsen, hängiga, ont i huvudet o snorigt men lite frisk luft skadar ingen.

Idag ska vi hugga lite ved o rensa lite i trädgården.

Tänkte inhandla lite plantjord och frö idag o så lite olika grejer, har ju världens
bästa växthus här.....min altan. Det blir lite olika örter och några slags blommor.
Sugen på lite smultron o sätta ut i trädgården sen.....ja vi får se.
Jag har ju inte bott här på våren och sommaren så jag vet inte riktigt vad som
kommer upp i rabatterna här.





Kommentarer

  • Sofia Gustafsson säger:

    Det är så roligt å se vad som kommer i rabatterna på våren i nya huset. Krya på dej.

    2011-03-07 | 13:50:06
  • Lizzi säger:

    Ja det är spännande:) Sitter massa lappar i jorden som hon innan mig har sparat. Nu är det bara Vilja som ska fatta att det faktiskt är rabatter på vissa ställen:)

    2011-03-08 | 05:57:31
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: