lizzibitch

Känslornas krig!

Kategori:




Det finns vissa saker som gör mig såååååå
förbannad....ja det gör det!!
Först blir jag förbannad, sen ledsen o besviken
o sen förbannad igen. Sen blir jag bara bitter o
trött i köttet o sen skiter jag i det för jag pallar
inte! Ska jag må dåligt för att andra inte har vett
eller vet hur man beter sig.
Svaret är nej det ska jag inte! Jag gör som jag gjort den
senaste tiden jag tänker på mig själv o fokuserar på mitt
eget så blir det nog bra. 

Tillit och respekt är ingenting man får det förtjänar man!
Vänskap är något unikt, inget man tvingar sig på o tjatar sig till.

Punkt.




Kommentarer

  • Kamilla säger:

    Nej men nu tror jag det får bli en telefonfika snart minnsann. Blir ju nyfiken ju:)

    2011-06-12 | 14:45:06

Kommentera inlägget här: