lizzibitch

Hej o hå

Kategori:


Imorn efter jobbet drar vi!!!!
Först till Göteborg för att åka vidare till Säffle på Fredag.
På lördag är det bröllop...å vad jag längtar!!
Sen ska vi ha ett par dagar där uppe innan vi åker tillbaka
till Göteborg några dagar. Allt avslutas med Flogging Molly på Liseberg
på Onsdag. Det ska bli gött med lite semester för mig o hjärtat!!

Så nu är håret färgat, naglarna fixade, väskorna nästan packade, ska
bara styka lite o säkert packa om ett par gånger...haha.
Huset städat o fixat så våra husgäster ska trivas.

Vilja har fått en superduper fin bur idag så nu kan hon åka
tryggt och bekvämt hon oxå:))


Saknar min älskling som jobbar natten!
Vilja får nog sova i sängen inatt.....myyyyys:)

Kramen





Kommentarer

  • Kamilla säger:

    En liten snabbis vore trevligt...........Fika alltså:) Hör av dig om du har en timme över. Jag looovar att jag inte ska bli långrandig:)

    2011-06-16 | 08:20:07
  • Lizzi säger:

    Haha ja Kamilla den här gången ska jag ha tid!! Sist var jag bara bakis o ville hem men nu blir det andra bullar! Semester:))

    2011-06-16 | 08:42:21
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: