lizzibitch

Hylkegården

Kategori:


Jag måste bara visa lite mer om Hylkegården!!
Vilken otroligt ställe. Jag hittade det på nätet o vi satte GPS en
på detta, körde kustvägen från Simrishamn. Bara det är ju
otroligt! Väl framme blev vi glatt överaskade.

En gård full med inredning, antikt, blommor, kläder, tyger, ideér,
ja allt en lycklig kvinna kan tänka sig och en lycklig kvinna får en lycklig man!
Kaffestugan i trädgården är ett litet eget paradis!
Hit måste ni åka om ni är i krokarna nångång. Jag vill ta med min mamma
hit, hon skulle älska det!! Nu är det nog dax o komma ner morsan:))

















Till hemsidan: Hylkegården

Kommentarer

  • Kamilla säger:

    Guud vad nice:) Ser ut som att man får hålla hårt i plånboken där;)



    2011-07-06 | 16:18:32
  • Lizzi säger:

    Haha ja absolut!! Johan köpte ett par byxor till mig och jag stod för fikat:))

    2011-07-07 | 09:59:09

Kommentera inlägget här: