lizzibitch

Sista dagen i Januari 2011

Kategori:


Måndag 31 Januari 2011
15:23 pip!!,
"Så går en dag ifrån vårt liv o kommer aldrig åter" Jonas Gardell


Suttit o kollat på mingelbilder på Harrys i Säffle o va fan har hänt??
Känner inte igen en enda människa, jo grabbarna Åsberg o några av deras
kompisar som brukade va hemma hos oss o leka när dom var sådär 10 år:)
Det är typ 10 år sen....haha! Galet!


Om en och en halv vecka bär det av mot Värmland.
Sist jag var uppe var i slutet av September!
Stannar förstås till i Göteborg på vägen. Vet inte om det blir över en dag
eller om det blir en övernattning än.

Har 3 dagar Värmland!! Ska förvalta dom väl är det tänkt.
Det kommer bli många kära möten denna gången....härligt!

Kanske blir en tur till Harrys o titta på alla man inte känner igen:))


VILL HA!!!!





Kommentarer

  • Kamilla säger:

    Vet att du har häcken full när du kommer hit, men det vore ändå kul att ses:) Kanske Johnsonskan från Karlstad kan komma oxå:)

    2011-01-31 | 22:11:38
  • walla säger:

    KÖP DITT VILL HA.... eller varför inte lite fjäsk och smisk så kanske du får.. momoahahhahaha

    2011-02-01 | 13:37:11
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Lizzi säger:

    Självklart ska vi ses Kamilla!! Jag ska kolla lite hur helgen ser ut så hör jag av mig närmare! Kramen

    2011-02-01 | 16:19:28
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/
  • Lizzi säger:

    Haha ja det får bli fjäsk o smisk då för med mina 500 på kontot blir det inga såna:))

    2011-02-02 | 09:21:14

Kommentera inlägget här: