lizzibitch

Mobillös

Kategori:



Igår fick jag upp ett meddelande på Iphonen att jag måste
återställa tel till fabriksläga! DVS att allt på telefonen försvinner.
Bilder, kontakter, anteckningar, alla apps osv......
Kul?! Nej inte värst. Vad har vi lärt oss av detta?!
Se till att uppdatera tel genom Itunes när den ber om det o lägg över
allt på datorn med jämna mellanrum så slipper vi detta.

När jag sen skulle återställa den så gick det inte.
Har ju bara mobilt bredband hemma så jag ska åka ner till butiken o
testa på det fasta nätet om det går bättre då. Annars får det bli en tur

3 i Kristianstad.

Så om ni ringer o jag inte svarar beror det inte på föregående inlägg
utan att jag är mobillös:))

Kommentarer

  • Kamilla säger:

    Ooooops!! Nu blev jag lite nervös:/ Jag kanske oxå skulle ta mig i kragen, så inte jag sitter där jag oxå med låååång näsa:(

    2011-01-21 | 13:14:01
  • Lena säger:

    2011-01-21 | 13:48:23
  • Anonym säger:

    Hej Lisen Det låter besvärligt Ikväll blir det show med Flamingokvintetten på Medis. KRAM på er mamma Lena

    2011-01-21 | 13:50:27
  • Lizzi säger:

    Det verkar som jag får lämna in den o får en lånetelefon, men först på Måndag kan jag fixa det. Kram på dig mamma o ha så kul ikväll!!!

    2011-01-21 | 14:39:04
  • Siolia säger:

    Åh nej vad jäkla irriterand!! Bävar för den dagen det händer mig :S

    2011-01-21 | 14:59:47
    Bloggadress: http://siolia.se

Kommentera inlägget här: