lizzibitch

Lilla jävla människa!

Kategori:

Ja det finns en människa som  lägger ner väldigt mycket kraft och energi på att förstöra!
Skickar mail med massa skräp o gör allt för att få mig o må dåligt men Pilutta dig,
det går inte för vi är så mycket starkare än du!
Det var vi redan innan o hela den här soppan har bara gjort oss ännu starkare:)

Tänk att nån kan va så liten o jävlig på samma gång, helt fantastiskt!
Jag har aldrig träffat denna person, det gör det ännu mer fantastiskt!
Du har gett dig på fel tjej!!!! Jag kommer aldrig att ge mig, vika mig, backa eller
försvinna så bara lägg ner!







Kommentarer

  • Kamilla säger:

    Men åååå vad nyfiken jag blir. Men som Theo säger, "smälldäng" i massor skulle hon ha:(

    2011-01-13 | 15:51:37
  • veronika säger:

    Helt rätt, låt ingen förstöra för dig..va stark och stå på dig i allt som du tycker är rätt

    2011-01-13 | 16:41:48
  • Lizzi säger:

    Absolut tjejer, säger som grynet....Ta ingen skit:))

    Det gör vi inte heller:))

    2011-01-13 | 21:56:32
  • ps säger:

    nej fy lilla äckliga flicka skulle jag säga !hur kan man vara så korkat att förstöra för andra?

    Hon måste verkligen har en jävligt trist liv .fy skäms på dej lilla flicka :

    LISEN HON ÄR INGA MACTH FÖR DEJ !HON ÄR INGETING MOT EN MOGEN KVINNAN SOM DU !

    2011-01-14 | 08:49:04
  • Lizzi säger:

    Hahaha!

    2011-01-14 | 10:37:17
  • Pocca säger:

    Öh.... ja, hon lär ju få skylla sig själv liksom. =)

    2011-01-15 | 19:49:13

Kommentera inlägget här: