lizzibitch

Jävla skitvecka!!

Kategori:


Ja det har rent ut sagt varit en riktig jävla skitvecka!
Mår inge bra alls, har nån skit i kroppen som inte vill bryta
ut utan ligger o lurar bakom öronen!
Är på ett uruselt humör utan varken förnuft eller tålamod så
håll er undan folks....jag är inget roligt sällskap alls just nu!

Det är mycke o tänka på nu med jobb o pengar osv.
Inget ovanligt och absolut inget unikt för just mig men
jag blir orolig o stressad när jag inte har koll.

Diverse incidenter i höst har ju gjort att min budget är åt helvete
o mina planer åt skogen.....ja jag är lite bitter, men när jag tänker
på anledningen är det värt varenda krona jag blivit snuvad på.

Ska ta mig samman nu o sticka iväg till Frendo o jobba....nu kör
vi hela helgen! Lika gött det:)





Kommentarer

  • Kamilla säger:

    Tror minsann att ett litet Iorcitat är på sin plats här. "Inget är så jävligt att det inte kan bli ännu värre". Det hoppas jag naturligtvis att det inte blir....Sänder massor av styrkekramar:)

    2011-01-21 | 13:12:32
  • Lena säger:

    Hej på er Det låter besvärligt. Ikväll skall vi på Flamingokvintetten på medis. Kramar tll er Mamma

    2011-01-21 | 14:07:57
  • Lizzi säger:

    Haha, härligt Kamilla, ska ha det i åtanke...hihi:)

    2011-01-21 | 14:39:52
  • ① ♛` ❤ » $aara $aariioniitaa ღ Җ Noя∂aғяίkaη Җ ღ Mar✩cko ❤ϟ ♫ ♥ ☺ ♫✩★✔✖♞☢▲♛ϟ☀❥①▄ säger:

    jag vet ett bra sätt du kan tjäna pengar varje dag gratis :) skicka din mail så skriver jag hur du ska göra :)!

    2011-01-21 | 14:55:38
    Bloggadress: http://sarasaariioniitaa.blogg.se/
  • veronica säger:

    Imorgon är en annan dag :) Jag önskar dig en bra helg iallafall!

    2011-01-21 | 15:07:49
    Bloggadress: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: