lizzibitch

Handbolls VM 2011

Kategori:


Ikväll blir det handboll för hela slanten!!




Sverige möter Frankrike 18:00!!
Den matchen ska vi se på O´learys i Kristianstad innan
vi ska vidare till Arenan o kolla Danmark möta Spanien!

En riktig höjdarkväll med andra ord:))


Som ni förstår har jag redan varit inne o kollat menyn på O´learys
så jag kan bestämma mig i tid vad jag ska äka ikväll!
Det blir garanterat en pilsner oxå. Både innan o efter handbollen!
Första gången jag o Johan ska gå på krogen... bättre sent än aldrig:))

Gå in här o kolla deras läckerheter du oxå!!




Trevlig kväll alla!!

Kramen

Kommentarer

  • Linda J säger:

    Haha...bra att prova nya grejer. Ut på krogen med er! =)

    2011-01-28 | 17:43:01
    Bloggadress: http://www.kungmio.se/linda/blogg
  • Pocca säger:

    Varrå EN pilsner före och efter.... EN!?

    2011-01-28 | 18:16:36
  • Lizzi säger:

    Det vet du väl att begreppet "EN" öl är en myt. Det blev minst tre:))

    2011-01-29 | 12:15:15
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: