lizzibitch

Stressad!!

Kategori:

Jaa dessa känslor  förföljer mig!!
Stress, ångest, oro, stress, ångest, oro, stress, ångest o åter oro!
Är det inte jobb så är det pengar så är det idioter så är det veden så är det
middag så är det städa så är det tvätt så är det nåt annat......
I kortare perioder klarar jag av att bara släppa o flyta med men sen
kommer det ifatt mig.
Förr var det alldeles för mycke stress sen blev det alldeles för lite,
lagom är bäst för att jag ska fungera men nu börjar det eskalera igen!

Jag vet ju att detta händer i perioder när jag upplever mycke ovisshet
o när jag känner mig osäker på allt! När det är för många frågetecken runt
mig och tillslut vet jag varken ut eller in!
Ena dagen är det för mycke o göra andra för lite.
Fick en jättefin kalender som ska användas flitigt nu för att få lite
struktur på vardagen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: