lizzibitch

Det blev kvällen

Kategori:


Låg sjuk igår o har mått alldeles bedrövligt men
imorse kändes det mycke bättre o jag studsade upp tidigt.
Vi har haft bildag idag. Johans bil på service o Moonlight har besiktigats.
Gick väl hyfsat bra tycker jag, men det får bli en liten tur till Mannes:)

Just det, Johan började måla hallen uppe när jag var borta, det gjorde vi
färdigt igår så nu är det vitt o fint även där. Har rensat grejer o fått lite
struktur på förvaringen här i huset idag. Sååå skönt.
Nu ska bara fixas ett par gardinstänger, lite tyg o dölja skiten med.

Har bestämt mig för att lägga likadant golv i hallen som i rummet där uppe
men det får bli ett senare projekt.

Längtar så efter att få börja göra iordning i uterummet nu!!

Fick min elräkning idag o precis som förra månaden blev jag glatt överaskad!
Det lönar sig att tänka till lite o va lite snål. Mycket bra:)

Gonatt o sov så gott!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: