lizzibitch

Vardag igen

Kategori:

Gjorde min första natt av sju inatt. Det är alltid lite trögt att komma
igång när man varit ledig! Men det är ju fullt upp som vanligt så det
är bara att köra på! Visst känner man sig lite tom nu när julen och
det där mysiga man längtat efter är över! Satt o betalade räkningarna
nu o då är det ju verkligen vardag igen! Usch o fy!!
Tänkte jag skulle skriva mig en "Happy list", en lista med saker jag
ska göra nästa år, sånt som jag ser fram emot och längtar till!!

Nyårslöfte? Har ni några löften?
Jag glömmer alltid bort det men nästa år har jag ett enda mål och
det är att se framåt, inte bakåt!!
Ett viktigt ord att tänka på då är underlätta, både för sig själv och
andra! Något som lätt glöms bort och inte ses som viktigt.
Tro mig....det är viktigt!!
Det vet min käre vän i Motala...haha! Vi pratar ofta om det!

Kossan säger HEJ.....




Kommentarer

  • Kamilla säger:

    Jag har faktiskt kommit på flera löften:)



    1. Jag ska bli blodgivare (så jädra länge som jag har tänkt det, och nu ska jag få tummen ur.)



    2. Jag ska skaffa mig en pärm och spara ALLA viktiga papper i. (Vuxenpoäng;)



    3. Jag ska börja köpa julklappar i typ mars, och sen fortsätta att köpa lite då och då. Borde vara färdig i oktober:)



    Thats it!! Låter bra va?:)

    2011-12-27 | 21:12:33
  • Lizzi säger:

    Blodgivare är jättebra, kanske ska fundera på det själv.

    Pärmen är absolut ett måste för att hålla koll!!

    Julklappar, jag vet ju att om jag varit färdig i oktober så skulle jag inte kunna hålla mig att köpa fler klappar närmare jul. Men visst är det kul o va ute i god tid:)) Lycka till med 2012 kära Kamilla:))

    2011-12-29 | 17:12:42
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: