lizzibitch

Motala 2011

Kategori:

Äntligen har jag varit i Motala hos Jannice, Marko och Livia!
Som jag har längtat att träffa dessa människor!! Det är ju så att man har vissa
vänner i sitt liv som betyder allt och för min del bor ju flera av dom så långt
bort, inte bara att åka dit på en kaffe utan det krävs ibland ett halv års planerande.
Otroligt skönt var det iallafall att få en stor dos Pocka och bonusen var ju Livia!
Vilket underbarn!! Så snäll, vaken, glad och härlig! Inga grining alls:))
Marko hann jag inte träffa så mycket men han var en jävel på att grilla!

Lite bilder från våra dagar tillsammans.....


 Supermorsan                                      Livias present
  

 Vår gata i stan!! Mitt mellan Motala ström, Göta kanal o vättern.
  

 Lika snygg som vanligt (efter en flarra vin) Haha!
 

 Solstråle på riktigt!!
 

 Ja va säger man....myyyyys! Ignorera min frisyr tack!
 


Kommentarer

  • Gizze säger:

    Shit vilken sötis!

    De är för goa d små liven!



    Ha en fin helg!

    Gizze

    2011-08-20 | 14:47:51
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/
  • Pocca säger:

    Du är väl för söt! Och vilka fina bilder!!!! Gillade särskilt den på Dig och Livia! det får nog bli en kopia på den!!!!!! <3



    Tack för den välbehövliga Lizzidosen!



    PÖSS

    2011-08-20 | 17:09:56
  • Kamilla säger:

    Sötisar allihopa!! Det är dax nu Lisen;)

    2011-08-20 | 19:21:10
  • Lizzi säger:

    Ja det är väl det Kamilla:)

    2011-08-21 | 07:42:49
  • 4-barnsmorsan från himmelohelvete säger:

    Åh så fina bilder på er allihopa!!!



    Håller med Kamilla jag;-)



    KRAMAR <3

    2011-08-22 | 09:33:55
    Bloggadress: http://www.himmelohelvete.com

Kommentera inlägget här: