lizzibitch

Svensson klanen

Kategori:

Hahaha vilket jädra kort men det är ju typiskt oss på nåt vis.


Idag har varit en lugn o stilla dag o vi har mest umgåtts
och tagit hand om varandra! Känns jätteskönt och brorsan
har varit här med sin Malin. Fast jag saknar Johan som fan!!
Önskar han va här! Men vi ses på Torsdag älskling!

Vi har varit i farmors hus, träffat tjejerna som jobbade
mycket hos henne. De har ju varit en väldigt stor del
i farmors liv de senaste åren och jag vet att hon gillade
dom. Skönt o få en liten pratstund!

Kvällen har jag tillbringat men Maria, Lars o Sandra så
nu har jag fyllt  på med nya krafter. Vilka vänner!!

Imorgon ska jag o pappsen åka till kapellet o ta farväl
på riktigt! Det blir det jobbigaste. Men jag vet att jag
vill göra det. Det hjälper mig i mitt sorgarbete!

Tack för alla kommentarer och sms. De värmer mitt hjärta!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ja visst är det konstigt..försöker tänka efter "vad jag gjort och inte gjort" när man sover bra eller dåligt, för att få bästa sömnen, men ack nej det funkar ej :(



    Tänker på dig idag.Kram



    _______________________

    I have added cool emoticons to this message.

    To see them go to http://x.exps.me?cb4b66d2191d159a511f109893978ceb

    2011-08-23 | 09:14:25
  • walla säger:

    kortet va ju fint på rikigt!! Inväntar svar på mitt sista prov i Geografi.... Har en latte framför mig, tar en klunk.... nästa klunk är din :)

    2011-08-23 | 09:56:09
  • Camila säger:

    Det var det minsta ! Kram och ta hand om er idag !!

    2011-08-23 | 10:14:47
    Bloggadress: http://cacemillas.blogg.se/
  • 4-barnsmorsan från himmelohelvete säger:

    <3

    2011-08-23 | 12:55:58
    Bloggadress: http://www.himmelohelvete.com
  • Kamilla säger:

    En söt tjej med två stekare;)

    2011-08-27 | 19:57:10
  • panadda säger:

    kram kram !

    2011-08-28 | 09:29:40

Kommentera inlägget här: