lizzibitch

Kärring

Kategori:


                                         

Ibland innebär service jobb att man blir utsatt för galna kärringar.
Vad tycker vi om det? Det ska jag tala om. När en kärring kommer in totalt skogstokig
o hävdar att hon köpt en gammal lott hos oss o sen skrapat fram en vinst som hon nu
inte fått ut på ett annat ställe. Hon är helt vansinnig, hon hotar o gaggar o tjatar. Jag gör 
allt för att kolla detta o försöker förbrilt att lugna henne genom att säga gång
på gång att vi ska lösa detta. Lyssnar hon? NEJ nej nej. Jag ska då fan o du ska då fan
o hej o hå. Ber henne att inte vara otrevlig o tagga ner men det var minsann jag som
skulle tagga ner. Jag försöker prata med henner karl som skäms satan i gatan.
Vad gör man jo jag ger henne pengarna o färdigt med det!

Idag kollade chefen upp lotten o gissa vad? VI HAR INTE SÅLT LOTTEN!!

Då får jag tacka kärringen så mycket för alla fina ord och tacksamhet att du fick ut
din vinst och att du förstörde min kväll och betedde dig som ett as!
Du blåste mig totalt!!!! Hoppas jag möter dig på stan nån dag!!!

          

Kommentarer

  • walla säger:

    FÖRBANNADE JÄVLA KÄRRING!!!!!

    2011-08-29 | 12:12:02
  • Tünde Bondesson säger:

    Åhh! Jag lider med dig! Chefen måste varit jätteglad! ;P

    2011-08-29 | 14:16:23
    Bloggadress: http://mammabondesson.wordpress.com
  • Gizze säger:

    Stackars dig....Kärringen ska veta hut :)

    Hoppas dagen idag blir bra!



    _______________________

    I have added cool emoticons to this message.

    To see them go to http://x.exps.me?cb4b66d2191d159a511f109893978ceb

    2011-08-29 | 14:20:53
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/
  • Lizzi säger:

    Chefen var det ingan fara med, han hade nog gärna träffat kärringen:))

    2011-08-29 | 14:24:24
  • Peter säger:

    Hej, vilket härligt möte människor emellan, det är vid sådana tillfällen vi kommer till insikt att det finns en del att jobba med...attityder m m...men för denna belevade dam var detta jätteviktigt ;), har vid något tillfälle haft en för gammal lott samt en som jag körde genom tvättmaskin. Inga problemeos, skickade det till Svenska Spel i Visby med en kort förklaring och undrade om det gick att ordna-inga problem, fick hem vinst och nya lotter med vändande post i princip. :), have a nice day, här dagsljus med (om)växlande regn. tjoho//

    2011-08-30 | 09:23:10

Kommentera inlägget här: