lizzibitch

Godmorgon

Kategori:


Jag är upp uppe med tuppen, solen skiner o kaffe i handen!
Det är ju lysande. Jag ska strax bege mig in till stan, har ett
möte med bank Magnus. Vi ska kolla över lite om huset osv.
Jag ska lägga upp ett sparande...hihi. Det är första gången
i mitt liv jag ska göra det. Bättre sent än aldrig....right!
Han frågade hur mycke jag ska spara....5000 tusen i månan
eller...hahaha! Ja du sa jag, den dagen Brynäs tar sm guld i
elitserien så lovar jag att jag ska spara 5000 i månaden!! 
Harn är Brynäsfan....ööööö varför då? Vem hejar på dom,
den enda jag kan komma på är Panos.
Vi har en rätt bra kommunikation jag o Magnus....hahaha!



Satt uppe sent igår o fastnade i ett program om massakern i
Norge 22 Juli. Ungdomar som berättade och beskrev händelsen.
Folk som filmat ute på ön och inne i stan. Vilket kaos, vilken
förödelse. Tårarna rann o jag finner inga ord för vad dessa
männislor blivit utsatta för! Men vilket hopp de ger varandra.
Vilket stöd och ja jag vet inte kärlek helt enkelt. 

Statsministern håller många tal o i kyskan berättar han om
en flicka som överlevt har sagt:
Om en man kan ge så mycke hat tänk då hur mycke kärlek
vi alla kan ge tillsammans!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: