lizzibitch

Telefontider

Kategori:






Ja dessa fantastiska telefontider som man ska passa in!
Å dessa köer! Å dessa tonval som ändå inte fungerar!
Har kommit fram till A-kassan, skattemyndigheten än så länge.
Det är Dogman och revisorn kvar. Massa blanketter att fylla i!
A-kassan ska vi inte prata om....eftersom jag har varit egen företagare så
ska de ha uppsägningar, redogörenlser och ett helt gäng med blanketter.
Innan dom är nöjda lär sommaren vara slut!!

Fuck it!! Nu tar jag en paus, tar med mig Vilja o åker till Walla
för klänningsprovning och fika.

Ska passa på och gå en runda på stan med Viljis så hon får
lite miljöträning. Det är ju dax för bruks ikväll igen:)

Kommentarer

  • Kamilla säger:

    Uuuu! Det inlägget var inge roligt. Fick fasen mig ångest och svårt att andas när jag läste det. Stackare:(

    2011-04-12 | 11:30:08

Kommentera inlägget här: