lizzibitch

Lite nytt

Kategori:



Uppdatering Lisen Svensson:


-Johan har sagt upp sin lägenhet o är hjärtligt välkommen till Lissebo.
-Funderar om jag ska börja plugga till hösten, måste bestämma mig NU!
-Är ren o frisk efter avslutad antibiotikakur......tack för det.
-Hörde lilla Livia (Jannice o Markos lilla bebis) i telefonen igår o har bestämt
mig för att åka upp ett par dagar snart. Underbart! Har ju bara 34 mil till Motala.
-Tragglar fortfarande med firman, lite återstår o göra innan allt är avslutat.
-Har inte fått min deklaration.
-Om en liten stund ska jag bege mig till Frendo för 6e dagen i rad:)

Skepp o Hoj



Kommentarer

  • Gizze säger:

    Sambo på riktigt! Kul!



    Inte lätt att veta vad man ska göra när man blir stor...

    Ha en fin dag på jobbet ;-)



    Klart Keiren fick dubbla mackor! Shit va sugen jag blev...både på mackor i järn & våfflor..ja ja ja skulle kunna äta jämt (fast det gör ja ju redan hihi)

    2011-04-06 | 13:19:54
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/
  • Kamilla säger:

    2011-04-06 | 23:43:30
  • Kamilla säger:

    Plugga?? vad ska du bli när du blir stor då?

    2011-04-06 | 23:44:24

Kommentera inlägget här: