lizzibitch

Flytten o lite annat

Kategori:


Lördag morgon, djuren har fått mat o blivit utslängda.
Jag har inte fått i mig tillräckligt med kaffe men snart så.
Sitter i valet o kvalet om jag ska åka in till Lions loppis nu
eller inte, är liiiiite sugen!

Nu har Johan fått hit alla sina grejer, jisses va grejer...haha!
Lissebo är inte så stort men vi pusslar o grejar för att få plats
med allt. Organisation på hög nivå ska ni veta:))
Bäst av allt är att Johans fina soffa gick att få upp på övervåningen
så nu har vi ett jättefint TV/gästrum. Massa teknik förstås.

Detta blir så jädrans bra o jag är så glad!





Det får bli Lions en sväng sen långpromenad med det ena djuret. Det
blåser en del men solen skiner o energin sprudlar så nu kör vi!

Ha en underbar valborgsmässoafton!! Själv jobbar jag ikväll:)

Kramen



Kommentarer

  • 4-barnsmorsan från himmelohelvete säger:

    Mysigt att ni blir 2 på 1 nu=)



    Trevlig valborg till dig med..även om jag gärna tagit en cider eller 5 hellre än suttit hemma faktiskt hahaha



    kramar

    2011-04-30 | 13:06:40
    Bloggadress: http://www.himmelohelvete.com

Kommentera inlägget här: