lizzibitch

Sjukling...

Kategori:



Kom inte längre än inanför dörrarna till jobbet så åkte jag hem.
Inge frisk alls. Ont i halsen o bihålorna o det känns som det brutit ut
ordentligt, iallafall så nu kan det ju bara bli bättre!!
Har fått ett dundermedel av Panadda som jag ska lösa upp i varmt vatten.
Det smakar fan o luktar mög men vafan gör man inte!!
Tror jag kommer va frisk som en nötkärna imorn:o)


Saker slutar aldrig att förvåna mig....bilen ska in på vekstaden o få ett
nytt broms ok, antagligen imorgon  och under tiden drar vi till med en punktering!!

Idag var jag med om en grej som fick mig o känna mig jävligt dum, ni vet när man
känner sig lite bortgjord fast man absolut inte gjort nåt. Men jag kom på lite senare
att det beror mer på andra än på mig själv!

Skaka av o kör mitt race får bli dagens kloka ord:o)


Kramen


Kommentarer

  • Pocca säger:

    Krya på dig och ta det jävligt lugnt! Man FÅR FAKTISKT vila när man är sjuk!=)



    SUPERKLEM!

    2010-09-14 | 11:22:35
  • Lizzi säger:

    Är det sant?? Får man det?? Ja jag har tänt en brasa o druckit nån trolldryck jag fick av Panadda! Ringer dig den Pocca! Kram

    2010-09-14 | 11:35:32

Kommentera inlägget här: