lizzibitch

Kossan

Kategori:

Som många har förstått så har det hänt en olycka men min lilla kise.
Hon stöp ut från ett fönster på 3e våningen rakt ner i betongen!
Hon klarade sig o bara en stund senare kom en veterinär o kollade
på henne, klämde och kände. Jag var ju uppe i Säffle så det blev lite
panik. Stackars kattvakten som fick styra upp detta drama!
Hon har varit trött o så men ätit o varit på lådan o kurrar som
vanligt så fort man tar i henne. Jag kom hem idag och har gosat o
kelat om henne ordentligt nu men jag tycker inte hon är sig lik:o(
Vi får se hur det går med lillan.

Mina älsklingar blev iallafall superglada när matte kom hem!!

Hon älskar att ligga på magen:o)

Kommentarer

  • Mitha säger:

    Tissen då. Vet att Sannys katt trillade också ur fönstret en gång, Vet inte om det var när de bodde på storgatan. Iaf hon lever och mår bra idag. går lite konstigt och är lite tjurig ibland baraS



    Hoppas din kisse mår bra nu!



    KRAMAR

    2010-09-27 | 15:57:40

Kommentera inlägget här: