lizzibitch

Jävla regn!!

Kategori:



Ja nu är jag trött på detta o hösten har bara börjat!!
Blir så trött när det är grått o trist ute!!
Har ingen energi alls.....suck! Känns som mina gummistövlar
är årets klipp!!

Jaja det hjälper väl inte o gnälla o klaga heller antar jag.
Enda positiva är att man får lov att bara vara inne o mysa!!
Elda i spisen, tvätta lite, plocka o städa lite o kela med djuren.
Sitta vid datorn hur mycka men vill o äta massa gott:o)

Känner mig ganska avtrubban me det är rätt gött:o)
Snart ska jag packa väskan o köra norrut o jag längtar såååå!!
Det är så många jag saknar o ser fram emot o träffa.
Det kommer bli 3 dagar med fika, fylla, kramar, skvaller o skratt.

Gött!!

Kommentarer

  • walla säger:

    njuuuuuuuuuuuut njuuuuuuuuuuuut och glöm inte att ta med dig skvaller hem ;D

    2010-09-23 | 23:11:50

Kommentera inlägget här: