lizzibitch

Mysdagar

Kategori:

Efter att jobbat på Frendo nu i 6 dagar i rad så har jag två mysiga dagar i butiken med Vilja:o)
Ledig helgen!!! Fast på Söndag ska vi till Helsingborg och göra MH test.
Börjar bli lite pirrigt nu:) Det ska bli skitkul o så blir det ju valpträff samtidigt.
Massa skoj o skratt som vanligt!! Det jag är mest orolig för är hur fan jag ska kunna va
tyst i nån timme när vi går bana?!? Haha men jag får ha munkorg på mig!!

Jaja annars är jag i full planering med övervåningen. Igår konstaterade jag att det
ligger nog inte nåt gammalt fint trägol under spånskivorna utan bara isolering.
Det blir till att lägga golv. Sen har de ju gjort ett bedrövligt jobb när de målat så
det blir ett jävla slipande på väggarna innan de ska målas.
Ner med alla lister o måla dom. Men det kommer bli bra:o)
Börjar i ena rummet först o tar det andra sen. Måste ha grejer i ett av dom under tiden.

Mitt mål är att det ska stå klart innan jul när jag eventuellt får besök:o)

Kommentarer

  • luffi säger:

    de var inte så farligt.. åhlens för 129.- tycker jag ändå var ok! vet inte vad vantar kostar i normala fal i och för sig.. hehe kika där! kram

    2010-10-21 | 23:19:52
    Bloggadress: http://www.luffi.se
  • Lizzi säger:

    Ska jag absolut göra. Åhlens gillar vi:o)Ha en underbar helg! Kram

    2010-10-22 | 08:45:48
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: