lizzibitch

Våga vägra

Kategori:

I Torsdags kväll bestämmde jag mig att NEJ jag vägrar må dåligt!!
Det ska inte in nån jävla ångest i mitt hus o i mitt liv nåt mer nu....
så det så!! :o)
Hade en helhärlig helg med lite shopping av golv o dyl, middag o
massa goda drinkar hos Blomman innan vi drog vidare på fest i Karlshamn
som slutade med ett par timmar på dansgolvet på Sliver! Superkul hade vi!!

I söndags mådde jag som jag förtjänade antar jag, faktiskt riktigt bra...haha!
Hade Malin o tjejerna på fika, Karro på lunch o Stark på fika.
Perfekt när man är lite bakis o sugen på allt, folk kommer o går o man får
småäta o fika hela dagen:o)

Ikväll ska jag ge mig på golvet uppe, ska bli riktigt spännande o lära sig detta!
Det blev Ek Rustik Plank o det kommer bli hur bra som helst:o)

Gammal bild men ack så mysig....


Kommentarer


Kommentera inlägget här: