lizzibitch

Uppe med tuppen!

Kategori:

Igår skulle jag ju målat färdigt men icke! Färgen tog slut....oja va synd;)
Det blev en god middag o en flaska vin, rödvin....ja jag vet, jag dricker ju
inte ens vin...haha! Men igår gjorde jag det. Måste ha varit det trevliga
sällskapet som gjorde det. Vaknade pigg som en lärka idag iallafall!

Här ska dammas, dammsugas dass, elda, vikas tvätt!
Sen ska jag jobba o som tur va har Karro likadan färg
hemma så ikväll blir det klart! Eller ja, väggarna o taket iallafall.

Sen ska ju målas fönster o dörrar o sättas lister o golvet förstås:o)


HETT TIPS !!!
Montepulciano D´Abruzzo
Just denna flaskan är en present från pappa direkt från Italein.


Kommentarer

  • Linda J säger:

    Hej å hå i böljan blå! Här var det inte brist på energi i alla fall! Heja, heja! =)

    2010-11-04 | 14:27:11
    Bloggadress: http://www.kungmio.se/linda/blogg
  • Lizzi säger:

    HAh ja Linda har energi så det sprutar ur öronen idag:o) Hoppas på fler såna dagar!!

    2010-11-04 | 19:37:22

Kommentera inlägget här: