lizzibitch

Rakt ut......

Kategori:

JA jag vet att jag gnällt o skällt på facebook några dagar nu!
Ibland är det bara ett måste att tala om att man är arg o besviken.
Särskilt när det kommer från alla håll just nu.
Va fan har hänt, har jag blivit en sån som folk inte gillar eller inte kan visa
respekt??? Jag vägrar tro att det är så men det är så det känns just nu.

En del i detta är att kan verkligen känner att någon utnyttjar att jag är snäll!
Jag har inte ställt några krav, haft ett jävla tålamod men faktum är ju att
jag bara utnyttjas och tas för givet gång efter gång! Det gör mig ledsen!

Sen finns det folk som istället för att fråga hur det ligger till börjar sprida rykten
o snacka skit o göra nånting jävligt bra till nåt jävligt lortigt!! Det gör mig ledsen!

Sist men inte minnst har jag fått mig en tankeställare om hur jag är och vad jag gör.
När jag får förklarat för mig att jag gör nåt fel och att nån stör sig på mig så är jag
ju väldigt glad att jag får reda på det så jag har möjlighet att ändra vissa saker och
göra rätt. Jag har absolut inga problem att ta kritik, man lär sigalltid något genom att
bli ifrågasatt och kritiserad. Jag glad att det finns ärliga människor
som är raka o framåt o tar upp det med mig!
Men att vara ämnet som det snackas om i negativ mening är tufft!! Det gör mig ledsen!

Ja så sammanfattningen är väl att jag är rätt ledsen just nu!
Mycke funderingar, ångest, ständigt tryck över bröstet o magknip denna veckan.
Jag försöker verkligen tänka på mig själv, ta det lungt o bara va men det är svårt.
Känner mig jävligt stressad o uppgiven o jag saknar många otroligt mycke nu!
När man bara vill prata ur sig eller få en kram utan att behöva be eller behöva förklara sig!

Varför i helvete ska ni som känner mig bäst va så jävla långt bort för??????????

Tack gode gud att jag har Malla Walla här!!!!!!

Men icke att glömma så finns det något som gör mig varm o glad!!!!!!!




Kommentarer

  • mallawalla säger:

    Jag blir åxå ledsen..... hoppas att du i detta nu äter pannkakor!!!! Här ska det stå något annat egentligen... älskar dig finaste Lisen! I morgon kommer jag hem till dig!

    2010-11-17 | 20:44:47
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Kamilla säger:

    Men du.....Blir alldeles ledsen och gråtfärdig när jag läser detta. Usch vad jobbigt det låter. Ångest och tryck över bröstet vet jag precis hur det känns. Hua!! Skickar många kramar till dig, och hoppas naturligtvis att "allt" blir bra snart:)

    2010-11-17 | 23:24:11
  • Lena Svensson säger:

    Min älskade Lisen såhär jobbigt är livet ibland när allt är skit kan det bara bli bättre. Ett gott råd är att sluta umgås med energitjuvar Det är personer som bara tar och inget ger igen. EN BAMSEKRAM FRÅN MAMMA och du vet var jag finns.

    2010-11-18 | 10:30:07
  • ewa säger:

    Stor kram från mej!

    2010-11-19 | 19:17:48

Kommentera inlägget här: