lizzibitch

Pocca

Kategori:

Vill bara skriva några rader här till min käre vän och vapendragare.
Vi brutalt ärliga biatcher har en sjukt skön nivå o har alltid kul o
massa skit för oss...haha! Tänk bara under tiden vi bodde grannar!
Jag längtar så till jag kan komma upp till Motala o hälsa på o se
hur ni har det! Ska bara hitta en lucka först.....suck!
Även om vi pratar ofta i telefon så saknar jag dig som faaan!
Å du ska veta att jag beundrar dig och ditt mod och ork!
Jag har ju själv flyttat till främmande stad med främmande människor
och jag vet precis hur det kan kännas....tro mig!!!
Men jag vet oxå att vi kämpar oss ju igenom all skit vi måste så det
är ju inga problem...haha! Tillslut brukar det bli gött bra:)
Jag unnar verkligen dig all lycka o kärlek i världen!!
Du är en fantastisk vän o en fantastisk människa helt enkelt!

Tack för att du finns o kram till dig o kram till Marko.
Love you!

Kommentarer

  • Virrpannan säger:

    Va fint skrivet om världens bästa Jannice! Saknar henne också jättemycket <3



    kram <3

    2010-11-06 | 08:39:25
    Bloggadress: http://www.virrpanna.com
  • Pocca säger:

    Världens bästa Lizzi bitch! löve you! Jag blev jätterörd!!! Detsamma till dig min vän! <3

    2010-11-06 | 09:05:44
  • Linda J säger:

    Underbart!!!!

    2010-11-06 | 12:02:45
    Bloggadress: http://www.kungmio.se/linda/blogg
  • walla säger:

    du är så fin Lisen, jag blev åxå rörd

    2010-11-06 | 19:45:04
    Bloggadress: http://w

Kommentera inlägget här: