lizzibitch

Ikea

Kategori:

Jag tog mig en tur till Ikea i Älmhult igår!
Klarade mig undan ovädret och hann hem innan det blev mörkt.
Det är rörigt på det stället o massa våningar men jag hittade det jag skulle ha,
o lite till förstås:)
Det jag är mest nöjd med är mattan som är 170*240 som nu ligger under matbordet.
Adventsljusstakarna var oxå jättefina. Tog dom i rött.
Sen laddade jag upp med ljus så jag tror fan jag klarar mig till nästa jul.
Det blir mycke blockljus hos mig i år. Ska göra iordning mitt stora träfat
till adventsljusfat med mossa, kottar o äpplen o stora vita blockljus.
Hittade små fina träbrickor att hänga poå dom med siffroa 1-4 på.
Jag är sååå pysselsugen nu!! Ikväll blir det att lägga i nya filtar o kuddar i soffan,
hänga upp lite hängare. Fixa plats åt alla ljus:))

Här är lite av vad som kom med hem.....





Kommentarer


Kommentera inlägget här: