lizzibitch

Besök till helgen...

Kategori:

Ja visst:) Mitt i renoveringen kommer pappa o Pia på besök.
Ja nu blev det lite bråttom ju...haha!
Men det är lungt, bara jag får målat klart så jag kan städa ur rummet
ordentligt så ska det nog funka med lite mattor o sängen så vipps
har vi ett litet gästrum igen:o)

Jag jobbar xtra på Lördag, så jävla typiskt men de får klara sig själva
de timmarna på dagen. Vi får iallafall fredag o lördagkvällen ihop.

Pappa är rolig!! "Vi ska till Göteborg med lite grejer o då är vi ju nästan nere
så vi kommer på Fredag" Haha jojo nästan nere, bara 30 mil kvar från
Göteborg:) Min pappa är sån, det är aldrig några problem med nånting.
Jag blev förstås jätteglad för jag har inte träfft dom sen i somras!!
Pia var med o tittade på huset när det var visning men har inte varit med
efter jag flyttat in så det blir kul. Hade vi haft mer tid skulle vi lagt golvet
men nu satsar vi på att umgår o trivas istället!!

Välkomna till Lissebo.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: