lizzibitch

Snö?!?!?!?!?

Kategori:


Ja vi har stått på Strandvallen o frusit arslet av oss o för att inte prata om
tårna!!!! Men fan vilken rolig mtach det var o MAIF vann över Malmö med 4-2.
Grattis till det o tack för att jag nu fått tillbaka känseln i fötterna!!!
Mötte på Malin o Keiren oxå....hurra!!
Malin hittade en ring på pappas finger...hade vi ingen aning om...:o)
Sånt berättar men inte utan sånt ska folk se....jag kollar aldrig sånt, tur
Malin har öga för ringar på fingrar...haha!
Nu ska vi värma oss lite här hemma innan vi åker till mysiga Terassen i
Karlshamn för lite middag.

Trevlig lördagkväll på er!!

Kramen

Kommentarer

  • walla säger:

    hahahahahahahahahahhahahahahha...

    2010-05-16 | 08:55:25
  • walla säger:

    jättefint här inne förrästen... jag sitter & fixar med en ny jag med. vill ha lite sommarfeeling

    2010-05-16 | 08:57:04
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/
  • Kamilla säger:

    Vi hade faktiskt 20 grader varmt igår eftermiddag. Det smällde bara till och blev jättevarmt. Men idag är allt som vanligt. Regn och 11 grader:(

    2010-05-16 | 09:50:44
  • Lizzi säger:

    Jag vill ju ha en annan mall men naturligtvis fick jag inte in den!! Orkar bara lite i taget ja:o)

    2010-05-16 | 10:23:26

Kommentera inlägget här: