lizzibitch

Semester 2010

Kategori:



Ja nu har vi bokan in vår semestertripp i sommar!
Det blir en helg i Göteborg i samband med att käre mor fyller år.
Det blir fint hotell, Liseberg, middag med familjen, shopping osv.
Vi ska bo på Gothia Towers, mitt emot Liseberg så för mig o Johan blir
det en heldag/kväll där på Fredagen Wwwwwiiiihhhooo!
Känns riktigt kul att ha detta att se fram emot nu, särskilt när jag
räknadenut att jag jobbar alla helger utom 1 fram till dess!!
Ååå va jag kommer njuta:o)



Kommentarer

  • svärmor säger:

    Låter mysigt!

    Förresten, vad önskar du dig i födelsedagspresent?

    Kram!

    2010-05-25 | 15:52:07
  • Linda J säger:

    Gud va gött o bo på hotell! Å gud va du jobbar =) Skönt med lite ledigt i sommar dårå! ;o)

    2010-05-26 | 09:26:59
    Bloggadress: http://www.kungmio.se/linda/blogg
  • Lizzi säger:

    Ja visst jobbar jag mycke!! Å vilken tur att jag gillar att jobba:o) Men måste ju unna sig lite extra när man väl är ledig:o)

    2010-05-26 | 10:31:31
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/
  • Kamilla säger:

    Härligt! Jag är oxå sån så jag måste ha något att se fram emot:)

    2010-05-26 | 18:46:46

Kommentera inlägget här: