lizzibitch

Garderobskaos!!!!!

Kategori:



Min garderob är verkligen ett rent kaos!! Jag vet inte vart jag
ska börja. Måste röja, rensa, sortera och få ordning på vad jag har
egentligen. Har säkert massa kläder som är helt okej man jag har ingen
aning om att jag har dom:o) Samma gäller både skor och väskor.
Ingen ordning = Ingen aning:o)
HAr haffat lite härliga bilder från Sofies Mode med sommarens heta.....












Härlig Fredag med sen frukost, lite Våra bästa år, tvätta ett par
maskiner, träna hund, käka lite o sen iväg o jobba på macken!!
Ikväll måste allt packas för imorn kör vi tidigt till Hässleholm...pirri pirri:o)


Kramen

Kommentarer

  • svärmor säger:

    Lycka till imorgon! Vi ses nog på söndag.

    Kram!

    2010-05-21 | 15:29:11
  • Lizzi säger:

    Ställer ni på Söndag?

    2010-05-21 | 16:36:15
  • svärmor säger:

    Ja; söndag kl. 9.00 ska han tampas med 46 andra frallor. Nervöst!

    2010-05-21 | 17:15:08
  • Lizzi säger:

    Shit va kul!! Då är vi där o hejar!!

    Vi vet ännu inte vilka tider vi har på Söndag så jag hoppas det inte krockar!! Kram

    2010-05-21 | 23:46:27
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: